یه سوال؟
(¯`°•.Alone girl.•°´¯)
دیوانه ام می کند .. فکر اینکه .. زنده زنده .. نیمی از من را .. از من جدا کنند.. لطفا .. تا زنده ام بـــــــــــمان

                                                                            

 اگر دو نفر لب پرتگاهی باشند کدومشونو نجات میدی؟

اونی که دوسش داری یا اونی که دوست داره؟ 

 حتما جواب بده 



نظرات شما عزیزان:

little girl
ساعت0:01---2 مرداد 1391
اگه اونی که دوسش دارم لیاقت نداشت اون یکیو نجات میدم...البته بستگی به اون موقع داره شاید اصلا دوتاشونو انداختن بعد خودمم بپرم!

الهام
ساعت13:40---13 تير 1391
چه سوال سختی!!!!

بهار
ساعت20:45---9 تير 1391
خوب مسلمه اونی که دوسش دارم چون دوسش دارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاريخ پنج شنبه 8 / 4 / 1391برچسب:, | ساعت12:31 AM | نويسنده yasi joon |